Dagbesteding.

Een bepaald structuur hebben in de dag is voor iedereen belangrijk.Dit geldt ook voor mensen die een beperking hebben in welke vorm dan ook.De ervaring leert dat mensen zich prettiger voelen en daardoor ook beter in hun vel zitten.Met de activiteiten die wij opzetten voor mensen met een beperking, heb ik geconstateerd dat dit een belangrijke bijdrage is aan hun dagelijkse structuur.

De activiteiten die wij ondernemen zijn allemaal gerelateerd aan de doelstellingen die de stichting zich heeft gesteld.Één van die doelstellingen is het uitgaansleven voor mensen met een beperking in breedste zin van het woord te bevorderen.Mijn persoonlijke ervaring:De ervaring die ik persoonlijk heb is dat als je mensen het vertrouwen geeft ze veel meer kunnen dan dat ze op voorhand dachten.

Dit maakt hun dan ook weer beter en sterker in de maatschappij.

Inmiddels begeleid ik via mijn stichting meerdere mensen met een beperking waarvan de jongste 11 jaar is en dit doe ik dan door middel van die jazz daarnaast betrek ik ook deze doelgroep bij het ontwikkelen van andere activiteiten binnen de stichting.

Het bezig zijn met deze activiteiten draagt bij aan hun gezondheid en sociale maatschappelijke ontwikkeling Hierin vind ik het belangrijk om ook nou samen te werken met alle gemeentes en gemeentelijke instellingen.Via de stichting stel ik ook mijn expertise beschikbaar aan de gemeentes en de gemeentelijke instellingen.

Bent u geïnteresseerd of wilt u meer weten neem dan contact met de stichting op voor meer informatie.Bekijk hier het interview met de moeder van een van de cliënten die deelneemt aan onze activiteiten.